داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





عششقم

˙·٠•●♥♥●•٠·˙

❤❣❣❣❣❣ے خـواهــم از تـــو بـنـویسم ...

 

بــراے تــو کـه در تـمام لحظاتـم وجـود داری…❤❣❣❣❣❣

 

❤❣❣❣❣❣خنده هایم بـراے تــوست...

 

بـا تــو بـودن مــرا شاد مے کند…❤❣❣❣❣❣

 

❤❣❣❣❣❣و بــے تـــو بــودن مـرا گــریــان…

 

تـو بـا من هستے در حـالے کـه در کـنارم نیستی…❤❣❣❣❣❣

 

❤❣❣❣❣❣تــو بـا مـنے چــون در قـــلـــب مـنـی...

 

قـــلـبـــــم را بـــا دنــیا عــوض نمے کــنــم…❤❣❣❣❣❣

 

❤❣❣❣❣❣چون تــو در آنے و مـن تـنـها تــو را دوست دارم

 

♥ೋღ T.T.M1380☃ღೋ

 

 



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت17:47---2 مهر 1394
یعنی من الان دقیقا در این حالتم!!
هی میخوام پاشم برم بخوابم،ولی هی پاشدنم نمیاد!
خدایا ... خودت منو بپاشــــون..!


کتی
ساعت4:01---21 شهريور 1394
ببخشید گلم فک کردم رفتی باشه فردا صبح یا همین ساعتا احتمالا بیدار باشم میام

kamy
ساعت23:25---16 شهريور 1394
قشنگ بود
لایک
دوست دارم خیلی



محمد مبین
ساعت20:11---16 شهريور 1394
سلام اجی
وبت محشره


بین بلاگ
ساعت18:36---14 شهريور 1394
قوي ترين پر امکانات ترين + امنيت بالا سرعت قوي تر از تمام وبلاگدهي ها + بدون تبليغات
سايت ساز رايگان: binnlog.ir - بين بلاگ
در حال پيشرفت و افزون امکانات جديد هستيم
بزودي: ساخت ايميل با دامنه خود شما
انجمن و فروشگاه حرفه اي + دامنه رايگان
دو پنل مديريت قوي براي مديريت بهتر
قالب هاي فول حرفه اي - http://binblog.ir/


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 19:18 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم