داغونم...داغـــــــــــــــونـــــــــــ...




نويسندگان



آثار تاريخي يك عاشق



دوستان عاشق تنها



دوستان عاشق



وضعيت من در ياهو



آمار وب



طراح قالب:



لوگو دوستان



موزيک و ساير امکانات





دخـــــترتنــــــهآ...

 

موهایش سفید شد

کودکی که

یواشکی

دفتر خاطرات مرا خواند.....

 

یه دخترم،تنهآ...

خیلی تنهآ...سنم زیاد نیست ولی واقعا ...

.فکر نکن شکست عشقی خوردم ن...از آدمای اطرافم خیلی خوردم...

دارم میمیرم ...

کسی نیست که منو بفهمه...

کسی نیست که تنهایی هامو درک کنه...

سهم من از دنیا تنهایی مطلق هست...

به همینم راضی هستم ...

به شرط اینکه کسی بهمش نزنه...

  



نظرات شما عزیزان:

درسا
ساعت17:44---2 مهر 1394
غصه هیچوقت سراغ من نمیاد !
هیچوقت ؛در واقع هیچوقت نرفته که بخواد بیاد .
الانم اینجاست …ایناهاش... سلام کن به عمو !


تنها
ساعت16:51---2 مهر 1394

یواشکی… دزدکی… بدون اینکه بفهمی…. دوست دارم، مثل گذشته ها… گذشته هایی که دیگه دستم بهش نمیر


fatima
ساعت19:31---1 مهر 1394


tir mahi
ساعت19:17---1 مهر 1394
درود هم درد من ...

خانمی که عاشق نیست اما زخم خورده ...

احوالت رو به سامان


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






[+] نوشته شده توسط T.T.M1380 در 17:51 | |



کپي برداري بدون ذکر منبع غير مجاز مي باشد

طراح قالب : ميهن تم